RSS

İlişkiye Giremiyorum

03 Mar

2 yıldır evliyim ama eşimle cinsel ilişkiye giremiyorum.çok zormuş.başta iyi gidiyor.ama iş o noktaya gelince korkuya kapılıyorum.canım çok yanacak gibi hissediyorum.eşimi itiyorum.benimki psikolojik biliyorum.kendimi telkin ediyorum.ama korkumu yenemiyorum.bu konuda ne öneririsiniz?kimse ile konuşup soramıyorum gerçekten çok canı yanıyor mu insanın.lütfen beni aydınlatın teşekkür ederim asagıya yorum ve görüşlerinizi yazarsanız cok mutlu olurum

 
Yorum yapın

Yazan: Mart 3, 2011 in Uncategorized

 

Bir Cevap Yazın

 
