RSS

Türkiye Ses Ver www.türkiyesesver.com

22 Nis

Fox Tv Fatih Portakal Çalar Saat Ekibinin Türkiye’nin Sesini Duyurması İçin Açtığı Site www türkiyesesver.com!

Turkiyesesver.com Türkiye Ses Ver’ebilsin diye burası özel olarak kuruldu yakın zamanda büyük kitlelere ulaşacağını tahmin ediyoruz. Şimdiden heryere yayılmış durumda. Bu sitede mesaj yazabiliyorsunuz üye olmadan. İsim soyisim ve sorununuzu yazıyor ve yayınla diyorsunuz. Sitenin anasayfasında hemen çıkıyor.

Sizde aşağıdaki bölümden sorununuzu derdinizi ve sıkıntınızı yazabilir. Televizyon ve internet mecrasında yansımasına sebep verebilir belkide bunun çözülmesine ön ayak olabilirsiniz. Haydi Türkiye Ses Ver!

 
16 Yorum

Yazan: Nisan 22, 2011 in Uncategorized

 

16 responses to “Türkiye Ses Ver www.türkiyesesver.com

  1. nilufer

    Nisan 28, 2011 at 6:07 am

    İSTANBUL PROJESİ MUHTESEM BIR PROJE GIBI LANSE EDILIYOR.DEVLETIN BU KADAR PARASI VARMI.VARSA MILLETE DAHA FAYDALI ISLER YAPILAMAZMI.OSMANLI DONEMI GIBI BIZI COKUSE GOTURMEK ISTENIYOR.LUKS HARCAMALARDAN VAZGECILMIYOR.BIRIDE BUNA DUR DEMEYECEKMI.BIZLERIN BU ULKEDE HICMI DEGERI YOK.AC INSANLARIN HICMI KIYMETI YOK.SONUMUZ HIC IYI DEGIL.

     
  2. yasinkerem

    Nisan 28, 2011 at 6:12 am

    türkiyeye çok faydası olcağını tahmin ediyorum

     
  3. bir seyirci

    Mayıs 11, 2011 at 9:24 am

    sayın bakanımız gümüş fabrikasının sözcüsü sanki. nasıl bu kadar emin tehike olmadığına oradaki halk endişeli…..

     
  4. irem

    Haziran 6, 2011 at 4:58 am

    merhabalar .bügün haber seyretım çara fakültesi hakında ,bence benim fikrimi söyleyim milet vekili kampanyaları yapacahına gezsinler sorun olan yerde baksınlar belkıbır fayda dokunur milete .rezalet gerçekten bu ülkede o kadar sorun varkı yanı ben bizden sonra nesile allah yardım etsin

     
  5. kemal burdur

    Haziran 7, 2011 at 6:13 am

    lütfen okuyun sayın fatihbey işsizim 3 üniversite bitirdim keşke

     
  6. kemalbey

    Haziran 7, 2011 at 6:24 am

    ben bütün partilerin vaatlerini mantıklı ve gercek bulmuyorum sadece seçim öncesi kl
    kandırması.

     
  7. burdurdan kemal

    Haziran 7, 2011 at 6:34 am

    1.yılınızı kutlarım neden işsizlere işvadi verilmiyorda çalışanlara vaatler veriliyor.

     
  8. enes

    Haziran 7, 2011 at 7:20 am

    Fatihh Abi seni evde cok ama cok severek izliyoruz!!!!!!
    Bizim sizden istedigim sey ise;bizim mevlana mah.

     
  9. enes yakupoğlu

    Haziran 14, 2011 at 4:47 am

    Fatih abi sürmene aşşağı cavuşlu köyünde ambarda klıctaroğlu kazanamadıı diye hem çaylarımızı almıyolar hemde çaylar güzel olduğu halde bize çay sectiriyorar lütven sesimi duyururmusun
    Yorum

     
  10. enes yakupoğlu

    Haziran 14, 2011 at 4:58 am

    Fatih abi sürmene aşşağı cavuşlu köyünde ambarda klıctaroğlu kazanamadıı diye hem çaylarımızı almıyolar hemde çaylar güzel olduğu halde bize çay sectiriyorar lütven sesimi duyururmusun

     
  11. enes yakupoğlu

    Haziran 14, 2011 at 5:08 am

    Fatih abi sürmene aşşağı cavuşlu köyünde ambarda klıctaroğlu kazanamadıı diye hem çaylarımızı almıyolar hemde çaylar güzel olduğu halde bize çay sectiriyorar lütven sesimi duyururmusun LÜTVEN MESAJIMI OKURMUSUN FATİH ABİ

     
  12. ayşenur kırkutay

    Haziran 17, 2011 at 6:21 am

    ben şanlıurfadan ayşenur bugün karneler alındı ben teşşekkür aldım çok mutluyum fatih abi bu mutluluğumu seninle paylaşmak istedim herkese iiii tatiller

     
  13. Kullanıcı Adı

    Haziran 17, 2011 at 6:29 am

    esnaf bagkuruna şöferler dernegine ne zaman af gelecek

     
  14. elif

    Haziran 17, 2011 at 7:00 am

    merhaba fatih abi ben elif 5. sınıfı bitirdim hep taktir aldım ve çok mutluyum herkese selam söylüyorum🙂

     
  15. elif

    Haziran 17, 2011 at 7:05 am

    fatih abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sesimi duy ben elif duman antalyadan yazıyorum sizi hep izliyorum karnem süper

     
  16. Mustafa taştan

    Haziran 20, 2011 at 5:57 am

    Fatih abi lys ile bir bilgin var mi sorular güvende miydi acaba?

     

Bir Cevap Yazın

 
